Jill met potlood

Hoe beginnen
we eraan?

Goede communicatie is doordacht. Het volledige plaatje, je branding moet kloppen want dat is de motor die jouw bedrijf vooruit stuwt en jouw uniek zijn in de verf zet! Als alle elementen goed zitten tenminste… Alles begint met een goeie briefing. We bekijken samen je nieuwe project én de al aanwezige communicatie. Na grondig overleg ontwikkelen we een plan van aanpak. Wat is jouw doel en doelgroep, en wat heb je nodig om dat te bereiken? Vervolgens documenteer ik me, laat ik me inspireren en ga ik aan de slag. Als dat nodig is, worden vanaf nu de copywriter en de fotograaf erbij betrokken. Die hoef jij niet te zoeken. Er wordt een voorstel uitgewerkt voor jouw logo, je website, … en na jouw goedkeuring wordt dat online gezet, gedrukt, gepost … Nadien volgt een evaluatiemoment waarin we samen bekijken wat goed was en wat bijgeschaafd moet worden.

Are you ready to stand out?

Spectacular achievement is always preceded by unspectacular preparation.

Free brainstorm: klik hier

Branding

Products are made in the factory but brands are created in the mind.

Branding is niet hetzelfde als een huisstijl. Maar ze zijn wel onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Branding is de manier waarop de consument jouw “merk” of “bedrijf” beleeft. Welke waarden men aan je koppelt. Hoe jij je onderscheidt van je concurrent. Het is jouw unieke verhaal dat omschrijft wie jij bent en waar jouw bedrijf voor staat.

Om die beleving tot een succesverhaal te maken heb je een goeie huisstijl en bijhorende communicatie nodig. Die geven jouw eigenschappen immers een gezicht. Branding is het nadenken over die beleving en het visualiseren ervan. Alle elementen van jouw bedrijf waarmee je klant in contact komt onder de loep nemen en op elkaar afstemmen. Gaande van de telefoon opnemen, de handtekening in je mail, je factuur, de belettering van je wagen, wat je medewerkers dragen in je winkel tot je signalisatie toe. In print én online. Daar help ik je graag bij want dat wil jij toch ook professioneel aanpakken?

content, shoot en website

Webdesign

DIGITAL DESIGN IS LIKE PAINTING, EXCEPT THE PAINT NEVER DRIES.
Neville Brody

Een website is een prachtig medium want ontzettend flexibel. Je kan je boodschap constant aanpassen en vernieuwen. Je kan video integreren om het gebruik van je product te illustreren. Met geluidjes verrassen. Linken naar de modeshow van het kledingmerk dat jij verdeelt. Ook via dit kanaal kan je emotie oproepen, een beleving creëren, een gezicht geven aan je bedrijf.

  • snel aanpasbaar en dus steeds up to date
  • je boodschap is 24/7 beschikbaar voor je klant
  • de informatie die je kan opnemen is oneindig
  • makkelijk gegevens verzamelen van je bezoekers/potentiële klanten
  • ROI makkelijk meetbaar door bvb. Google Analytics
  • ik regel alles voor je: content, fotoshoot, ontwerp, domeinnaam, hosting, …

Via Search Engine Optimalisatie leid je jouw ideale klant makkelijk naar je virtuele visitekaartje. Via verschillende kanalen controleer je hoeveel mensen je site bezoeken en wat ze lezen. Staar je echter niet blind op het “aantal bezoekers” of  het “aantal likes”. Het zijn de klanten die jouw product kopen die van jouw bedrijf een succes maken.

Combine thought-through clean, lean webdesign with print and magic will happen.

Print

PRINT IS A FEELING MADE TOUCHABLE.

Af en toe hoor ik dat print niet meer van deze tijd zou zijn. Niets is minder waar. In een wereld waarin je minstens 100 mails per week krijgt en slechts 16 brieven via de post, is voor print duidelijk een belangrijke rol weggelegd.

  • ROI is meetbaar door bvb. een bon te integreren
  • extra beleving door geur, smaak of een veredeling (zachte kaartjes, gouden glans, …)
  • beter onthouden dan wat je digitaal leest
  • boodschap makkelijker doorgeven: bijvoorbeeld rondslingerend tijdschrift wordt gelezen door het ganse gezin
  • ik adviseer je van naaldje tot draadje in procédé, papier, veredeling, …

Het is ook gewoonweg een ontzettend warm medium. Zo vind ik het nog altijd heerlijk om op het einde van het jaar al die kerstkaartjes in mijn brievenbus te vinden en op te hangen in mijn woonkamer.

Jij? Een Facebook Fuck Up?

Geen inspiratie, je weet niet hoe het werkt, je ziet door het bos de bomen niet meer? Zorg er met deze 7 stappen voor dat je Facebookpagina wel de moeite waard wordt.

Facebook Fail?

Geen inspiratie, je weet niet hoe het werkt, je ziet door het bos de bomen niet meer? Zorg er met deze 7 stappen voor dat je Facebookpagina wel de moeite waard wordt.