brand lab intensive

Je hebt geen overzicht?

Vind je het vervelend dat je de rode draad binnen je bedrijf kwijt bent? Dat je merk de juiste uitstraling mist?
Ik ken het.

Je onderneemt al jaren

  • dat doe je op buikgevoel
  • je hebt geen plan
  • je groeit niet meer

In je eigen zaak is het heel moeilijk om subjectief te zijn. Het helikopterzicht ontbreekt vaak. Dat was bij mij niet anders. Na 13 jaar bijberoep en 5 jaar hoofdberoep was ik het spoor compleet bijster. Hoe goed het me lukte om bij mijn klanten mogelijkheden te zien, zo slecht ging het voor mezelf.

Een half jaar lang elke donderdag op de schoolbanken, een branding die me al twee jaar niet meer lag en een kleine identiteitscrisis later ben ik er eindelijk uit.

Mijn klanten help ik veel sneller. Hoe?
brand lab intensive

Brand Lab Intensives

  • 1-op-1 workshop in jouw bedrijf
  • een frisse kijk op jouw zaak
  • je ontdekt nieuwe opportuniteiten

Samen weet je meer dan alleen. 1 + 1 = 3. Ik kan hier nog een hele rist van die clichés opsommen. Ze bevatten in elk geval heel veel waarheid. Er is een Afrikaans gezegde dat ik dit jaar overal tegenkom: “Wil je snel gaan? Ga alleen. Wil je ver gaan? Ga samen.”

In je bedrijf zitten blinde vlekken. Mogelijkheden die je niet meer ziet. Je sterktes die je als niet meer dan normaal beschouwd maar wel net datgene zijn dat jou uniek maakt. Je ziét het niet meer.

Herkenbaar?
Boek je Brand Lab Intensive

Brand Lab Intensives

Helemaal normaal hoor. Ik had dat zelf ook. En ik wist ook heel goed waar dat aan lag. Ik wist dat al 5 jaar maar wilde er nooit iets aan doen want te confronterend, geen tijd, geen goesting. Zo ging het toch ook? Tot het niet meer ging.

Niet meer met mij. Niet meer met mijn bedrijf. Mijn goesting begon te slinken. Mijn merkuitstraling klopte niet meer met wie mijn werk is. Mijn verhaal was verwarrend. Is dat bij jou ook het geval?

Ga aan de slag met je bedrijf tijdens een Brand Lab Intensive

  • op jouw maat
  • een workshop van 3 uur
  • strategie en meer

We leggen de basis voor een goeie strategie en voor een actieplan. Je weet na de workshop waar je valkuilen liggen en je kan al een eerste actie ondernemen.

Iets voor jou?
Boek je Brand Lab Intensive
review Kim