Spectacular achievement
is always preceded by unspectacular
preparation.

Hoe groeit jouw merk?

Een goede branding is doordacht. Het volledige plaatje moet kloppen want dat is de motor die jouw bedrijf vooruit stuwt en jouw “uniek zijn” in de verf zet! Als alle elementen goed zitten tenminste… Alles begint met strategie. Tijdens een “Brand Lab Intensive”, dit is onze strategische workshop, vertel je me alles over je (nieuwe) zaak. Daarna ga ik op onderzoek in de wereld van jouw merk. Je ontvangt een rapport met de strategie (analyse + guiding policy) en een actieplan. Wat is jouw merkkarakter, wie behoort tot je doelgroep, wat is je doel en wat heb je nodig om dat te bereiken? Na overleg dompel ik me onder in jouw wereld, laat ik me inspireren en ga ik aan de slag. Vanaf nu worden de copywriter en de fotograaf erbij betrokken. Die hoef jij niet te zoeken. Er wordt een voorstel uitgewerkt voor jouw logo, je website, … en na je goedkeuring wordt dat online gezet, gedrukt, gepost … Ook na de oplevering van je branding hoef je niet alleen verder. Met De Merkmadammen haal je support in all things digital marketing in huis: social media, advertising, bloggen, … Regelmatig plannen we een evaluatiemoment waarin we samen bekijken wat goed was en wat bijgeschaafd moet worden.

Dankzij The Ballys Branding Transformation wordt jouw merk de blikvanger.
Ben jij er klaar voor?

Hoe groeit jouw merk?

Een goede branding is doordacht. Het volledige plaatje moet kloppen want dat is de motor die jouw bedrijf vooruit stuwt en jouw “uniek zijn” in de verf zet! Als alle elementen goed zitten tenminste… Alles begint met strategie. Tijdens een “Brand Lab Intensive”, dit is onze strategische workshop, vertel je me alles over je (nieuwe) zaak. Daarna ga ik op onderzoek in de wereld van jouw merk. Je ontvangt een rapport met de strategie (analyse + guiding policy) en een actieplan. Wat is jouw merkkarakter, wie behoort tot je doelgroep, wat is je doel en wat heb je nodig om dat te bereiken? Na overleg dompel ik me onder in jouw wereld, laat ik me inspireren en ga ik aan de slag. Vanaf nu worden de copywriter en de fotograaf erbij betrokken. Die hoef jij niet te zoeken. Er wordt een voorstel uitgewerkt voor jouw logo, je website, … en na je goedkeuring wordt dat online gezet, gedrukt, gepost … Ook na de oplevering van je branding hoef je niet alleen verder. Met De Merkmadammen haal je support in all things digital marketing in huis: social media, advertising, bloggen, … Regelmatig plannen we een evaluatiemoment waarin we samen bekijken wat goed was en wat bijgeschaafd moet worden.

Dankzij The Ballys Branding Transformation wordt jouw merk de blikvanger.
Ben jij er klaar voor?

Wat is branding?

Products are made in the factory but brands are created in the mind.

Branding is niet hetzelfde als een huisstijl. Maar ze zijn wel onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Branding is de manier waarop de consument jouw “merk” of “bedrijf” beleeft. Welke waarden men aan je koppelt. Hoe jij je onderscheidt van je concurrent. Het is jouw unieke verhaal dat omschrijft wie jij bent en waar jouw bedrijf voor staat. For the record: een beige kleurenpalet en art deco letters doen dat niet meer. Los van het feit dat dat er heel mooi uitziet, onderscheidt zo’n look & feel niet meer.

Om de beleving van je merk tot een succesverhaal te maken heb je een ijzersterke huisstijl en dito website nodig. Die geven jouw zaak immers een gezicht. Branding is het nadenken over die beleving en het visualiseren ervan. Alle elementen van jouw bedrijf waarmee je klant in contact komt onder de loep nemen en op elkaar afstemmen. Gaande van de telefoon opnemen, de handtekening in je mail, je factuur, de belettering van je wagen, wat je medewerkers dragen in je winkel tot je signalisatie toe. In print én online. Daar help ik je graag bij want dat wil jij toch ook professioneel aanpakken?

Wat is branding?

Products are made in the factory but brands are created in the mind.

Branding is niet hetzelfde als een huisstijl. Maar ze zijn wel onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Branding is de manier waarop de consument jouw “merk” of “bedrijf” beleeft. Welke waarden men aan je koppelt. Hoe jij je onderscheidt van je concurrent. Het is jouw unieke verhaal dat omschrijft wie jij bent en waar jouw bedrijf voor staat. For the record: een beige kleurenpalet en art deco letters doen dat niet meer. Los van het feit dat dat er heel mooi uitziet, onderscheidt zo’n look & feel niet meer.

Om de beleving van je merk tot een succesverhaal te maken heb je een ijzersterke huisstijl en dito website nodig. Die geven jouw zaak immers een gezicht. Branding is het nadenken over die beleving en het visualiseren ervan. Alle elementen van jouw bedrijf waarmee je klant in contact komt onder de loep nemen en op elkaar afstemmen. Gaande van de telefoon opnemen, de handtekening in je mail, je factuur, de belettering van je wagen, wat je medewerkers dragen in je winkel tot je signalisatie toe. In print én online. Daar help ik je graag bij want dat wil jij toch ook professioneel aanpakken?

Waarom een website?

DIGITAL DESIGN IS LIKE PAINTING, EXCEPT THE PAINT NEVER DRIES.
Neville Brody

Een website is een prachtig medium want ontzettend flexibel. Je kan je boodschap constant aanpassen en vernieuwen. Je kan video integreren om het gebruik van je product te illustreren. Met geluidjes verrassen. Linken naar de modeshow van het kledingmerk dat jij verdeelt. Ook via dit kanaal kan je emotie oproepen, een beleving creëren, een gezicht geven aan je bedrijf.

  • snel aanpasbaar en dus steeds up to date
  • je boodschap is 24/7 beschikbaar voor je klant
  • de informatie die je kan opnemen is oneindig
  • makkelijk gegevens verzamelen van je bezoekers/potentiële klanten
  • ROI makkelijk meetbaar door bvb. Google Analytics
  • ik regel alles voor je: keyword-onderzoek, SEO-copywriting, fotoshoot, responsive ontwerp op maat, domeinnaam, hosting, …

Via Search Engine Optimalisatie leid je jouw ideale klant makkelijk naar je virtuele visitekaartje. Via verschillende kanalen controleer je hoeveel mensen je site bezoeken en wat ze lezen. Staar je niet blind op het “aantal bezoekers” of  het “aantal likes”. Het zijn de klanten die jouw product daadwerkelijk kopen die van jouw bedrijf een succes maken. Niet diegene die er op je website of social media alleen maar naar kijken.

Waarom een website?

DIGITAL DESIGN IS LIKE PAINTING, EXCEPT THE PAINT NEVER DRIES.
Neville Brody

Een website is een prachtig medium want ontzettend flexibel. Je kan je boodschap constant aanpassen en vernieuwen. Je kan video integreren om het gebruik van je product te illustreren. Met geluidjes verrassen. Linken naar de modeshow van het kledingmerk dat jij verdeelt. Ook via dit kanaal kan je emotie oproepen, een beleving creëren, een gezicht geven aan je bedrijf.

  • snel aanpasbaar en dus steeds up to date
  • je boodschap is 24/7 beschikbaar voor je klant
  • de informatie die je kan opnemen is oneindig
  • makkelijk gegevens verzamelen van je bezoekers/potentiële klanten
  • ROI makkelijk meetbaar door bvb. Google Analytics
  • ik regel alles voor je: keyword-onderzoek, SEO-copywriting, fotoshoot, responsive ontwerp op maat, domeinnaam, hosting, …

Via Search Engine Optimalisatie leid je jouw ideale klant makkelijk naar je virtuele visitekaartje. Via verschillende kanalen controleer je hoeveel mensen je site bezoeken en wat ze lezen. Staar je niet blind op het “aantal bezoekers” of  het “aantal likes”. Het zijn de klanten die jouw product daadwerkelijk kopen die van jouw bedrijf een succes maken. Niet diegene die er op je website of social media alleen maar naar kijken.

Combine thought-through clean, lean webdesign with print and magic will happen.

Waarom nog drukwerk?

PRINT IS A FEELING MADE TOUCHABLE.

Af en toe hoor ik dat print niet meer van deze tijd zou zijn. Niets is minder waar. In een wereld waarin je minstens 100 mails per week krijgt en slechts 16 brieven via de post, is voor print duidelijk een belangrijke rol weggelegd.

  • ROI is meetbaar door bvb. een bon te integreren
  • extra beleving door geur, smaak of een veredeling (zachte kaartjes, gouden glans, …)
  • beter onthouden dan wat je digitaal leest
  • boodschap makkelijker doorgeven: bijvoorbeeld rondslingerend tijdschrift wordt gelezen door het ganse gezin
  • ik adviseer je van naaldje tot draadje in procédé, papier, veredeling, …

Het is ook gewoonweg een ontzettend warm medium. Zo vind ik het nog altijd heerlijk om op het einde van het jaar al die kerstkaartjes in mijn brievenbus te vinden en op te hangen in mijn woonkamer.

ontwerp boek

Waarom nog drukwerk?

PRINT IS A FEELING MADE TOUCHABLE.

Af en toe hoor ik dat print niet meer van deze tijd zou zijn. Niets is minder waar. In een wereld waarin je minstens 100 mails per week krijgt en slechts 16 brieven via de post, is voor print duidelijk een belangrijke rol weggelegd.

  • ROI is meetbaar door bvb. een bon te integreren
  • extra beleving door geur, smaak of een veredeling (zachte kaartjes, gouden glans, …)
  • beter onthouden dan wat je digitaal leest
  • boodschap makkelijker doorgeven: bijvoorbeeld rondslingerend tijdschrift wordt gelezen door het ganse gezin
  • ik adviseer je van naaldje tot draadje in procédé, papier, veredeling, …

Het is ook gewoonweg een ontzettend warm medium. Zo vind ik het nog altijd heerlijk om op het einde van het jaar al die kerstkaartjes in mijn brievenbus te vinden en op te hangen in mijn woonkamer.

ontwerp boek

Kennisbank

Vakjargon? Een woord dat je niet begrijpt? No worries. Hier in de kennisbank vind je het terug. Staat het er (nog) niet in? Mail info@in-druk.be dan voeg ik het toe.