Lap, hier gaan we weer. Opnieuw zo goed als in lockdown. Contactberoepen moeten de deuren sluiten en niet essentiële winkels mogen enkel nog op afspraak open. De moed zonk in mijn schoenen. Een normaal leven lijkt niet voor morgen. En voor ondernemers begint de tol echt wel hoog te worden.
Je deuren terug toe of je klanten op afspraak zien? Je regelde het tijdens de vorige twee lockdowns allemaal al. Nadenken over wat je in je zaak allemaal voor je klant kunt blijven betekenen zonder dat ze fysiek bij je terecht kunnen? Maanden aan een stuk heb je hier al je hoofd over gebroken. Daarom is nieuwe inspiratie vinden misschien moeilijk.
Ik deel mijn ideeën en wat ik oppikte afgelopen week in een filmpje. Wie weet helpen die tips je net dat stapje verder. Ik hoop het écht want ik wil je heel graag helpen in deze shitty tijd.
Klik hier voor het volledige filmpje.
Verbonden blijven met je klant is nu meer dan ooit een uitdaging en opboksen tegen de internetgiganten was dat al voor Corona. Heb je na het zien van mijn tips nog ideeën die je graag eens verder uitdiept? Boek een free brainstorm zoom call via deze link. Let’s do this!
Veel courage & zorg goed voor jezelf.
P.S.: Tip 8? Klopt! Er zijn er nog! Die vind je op mijn IGtv. 😉