Ik hoor het zo vaak:

  • ik weet niet hoe ik mijn huisstijl doortrek op mijn Instagrampagina
  • het kost me een hoop tijd
  • het ziet er bij iedereen zo mooi uit en bij mij lijkt het nergens naar

Da’s niet jouw schuld. Het kost ook gewoon tijd. Zeker in het begin. Bovendien spelen veel ondernemers met een perfecte grid (dat is het raster dat je ziet als je op iemands profiel terechtkomt) een beetje vals door hulp in te schakelen van een social media manager of een designer. Daar sta je dan met je vakantiefoto’s uit Ibiza.

Eerst en vooral is het lastig om uit te vogelen welke sfeer je moet scheppen op je account. Welke beleving je mensen wil laten krijgen als ze op jouw account belanden. Geef je hen inspiratie? Doe je hen graag lachen? Wil je verbinden? Wat wil je precies bereiken met Instagram? En is die sfeer ook wat je met je merk wil uitstralen?

Als je dan al weet welke sfeer je wil, dan moet je hem nog vertaald zien te krijgen naar vormen, kleuren, beelden, lettertypes. Je schiet in volledige overwhelm, weet niet waar je moet beginnen, je flanst maar iets in mekaar en hopla, de post voor deze week is ook weer de deur uit.

Die geschiedenis herhaalt zich, elke week opnieuw, met als resultaat dat je ideale klant je niet vindt op Instagram. Ah nee, je ziet er elke keer compleet anders uit. Hij herkent je niet eens.

Hoe daar eindelijk – for once and for all – eens paal en perk aan te stellen? Op 21 september geef ik je hierover graag wat tips en tricks in het webinar “van chaos naar een krachtige huisstijl op Instagram”. Ik zou het fantastisch vinden als ik je met dat uurtje aan inzichten nadien een hoop tijd zou kunnen besparen.

Ben je er graag bij? Registreer je hier!