Ik ken het. En ik hoor het vaak. Het gaat natuurlijk ook dikwijls samen want creatieve generalisten zijn mensen met 1001 ideeën en die willen ze ook uitvoeren! Dus koppelen ze er maar al te vaak een onderneming aan. Of twee. Of drie. Maar hoe zorg je ervoor dat dat creatief generalisme geen valkuil wordt? En hoe betrek je het in je branding? In deze video geef ik je een paar tips die ik voor mezelf heb toegepast. Kijk je hem tot op het einde? Dan zit er alvast een kleine tool in die je kan helpen. Beschouw het als een cadeautje van de ene creatieve generalist voor de andere. 😉

 

 

P.S.: Lees je graag meer over creatief generalisme? Dan kan ik je de onderstaande boeken warm aanbevelen:
“Tijd voor de creatieve Generalist” van Murielle Marie Ungricht en Suyin Aerts
“Hoe word je alles” van Emilie Wapnick
Luister je liever naar podcasts? Murielle Marie geeft een hoop tips en tricks over het “dealen” met creatief generalisme in “Get Unstuck”
En heb je coaching nodig ook dan kan ik Murielle Marie warm aanbevelen. Ik volgde zelf coaching bij haar.
Klik hier om naar haar website te gaan: www.muriellemarie.com